понеделник, 16 юли 2012 г.

ГЛАДНАТА СТАЧКА ПРЕД МОМН

До групата ФБ "Ние подкрапяме Райчо Радев":
Приятели,
Днес, 16.07.2012 г., по телефона ми се обади директорът на дирекция „Организация, контрол и инспектиране" в МОМН Лазар Додев и ми обясни, че е безсмислено да ходя и да чакам на входа на министерството за среща с Министъра и за отговора, защото Министърът отсъства. Уверявяше ме, че той ще ми се обади, когато това е възможно. Обясних му, че от негово име, с подпис със запетайка, са ми изпратили псевдоотговор на моето писмо до Министъра, който псевдоотговор съдържа набор от моето лично досие при г-жа Коконова. Каза, че това е бил подпис на заместващия го, по време на негова отпуска. След като констатирах факта, че 25-ти ден съм в гладна стачка и той не се изненада, заявих, че още днес, с излизането ми в отпуска ще пренеса мястото на стачката ми от работното ми място в училището пред входа на министерството. Той неколкократно ме уговаряше, че не е необходимо да идвам в министерството, което ме принуди да обясна, че искам хората да разберат, защо съм в гладна стачка и че политическите уволнения са вредна практика за образованието. Ще чакам отговора на Министъра пред вратата на министерството още днес. Оказа се, че греша. Днес не успях да отида до министерството, защото заповедта ми за отпуска ми бе връчена много късно, след неколкократно разкарване в жегите от РИО-Перник до училището /7 км./ и обратно. Без тази заповед има опасност от връчване на друга заповед – за наказание за самоотлъчка.
Наложително отклонение: Интересно ми беше, защо от тази дирекция на МОМН ми връщат твърде странен и крайно неадекватен на съдържанието на писмото ми до Министъра отговор. Предположих, че този отговор е иницииран от някой чиновник в МОМН. Поразрових се в сайта на МОМН за тази дирекция и открих нещо интересно, относно този „изфабрикуван“ отговор, което може да се окаже интересно за г-н Додев и Министъра.
От утре, 17.07.2012 г., след 11.00 ч., съм пред министерството.
РАЙЧО РАДЕВ

Няма коментари:

Публикуване на коментар